.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري همايش "كارآفريني و توسعه پايدار" درمازندران

  مدير كارافريني و ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران، از برگزاري همايش "كارآفريني و توسعه پايدار" در ارديبهشت سال 94 خبر داد.

 به گزارش  شمال نیوز به نقل از روابط عمومي دانشگاه مازندران، دكتر سيد ابوالحسن حسيني، با اعلام اين خبر به خبر نگار روابط عمومي دانشگاه گفت: مركز كارآفريني و ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران با همكاري نهادهاي مرتبط ، همايش كارآفريني و توسعه پايدار را در اين دانشگاه برگزار مي كند.

      دكتر حسيني در باره ي زمان برگزاري همايش و مهلت ارسال آثار نيز افزود: اين برنامه در تاريخ 22 ارديبهشت 1394 برگزار مي شود و علاقه مندان مي بايست آثار خود را تا تاريخ 6 ارديبهشت 94 به دبير خانه همايش واقع در سازمان مركزي دانشگاه مازندران ارسال نمايند.

       مدير كارافريني و ارتباط با صنعت دانشگاه مازندران با بيان اين كه شماره تلفن هاي 01135333580 و 01135303340  آماده پاسخ گويي به علاقه مندان شركت در اين همايش مي باشد، در باره محور هاي اين همايش نيز افزود: كارآفريني و مديريت جهادي، كارآفريني و آموزش عالي، كارآفريني و فرهنگ ايثار،‌ كارآفريني و قوانين، كارآفريني و محيط فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي، كارآفريني و اشتغال زايي، كارآفريني و كسب و كار، كارآفريني و توسعه اقتصادي، كارآفريني و صنعت، تاثير دفاتر كارآفريني در سازمان ها بر رشد كارآفريني و ساير محور هاي آزاد در حوزه كارآفريني وتوسعه پايدار از جمله محور هاي همايش مي باشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.